Tuesday, February 26, 2013

Latar belakang kelas



Kelas ini menawarkan anda pembelajaran menjahit pakaian secara teori dan praktikal. Kelas selama 2 hari ini, memberi anda masa yang cukup untuk anda menyiapkan sepasang pakaian. Tenaga pengajar akan membantu anda dari zero takt ahu langsung menjahit, sampaila anda  sendiri pandai menjahit.

Bukan itu saja, jika anda telah tamat sesi pembelajaran dan ingin bertanyakan semula tentang apa yang telah anda pelajari, sangatlah disarankan dan saya akan membantu anda sebaik mungkin. Yang pastinya anda boleh hasilkan pakaian anda sama ada untuk diri sendiri, orang lain atau untuk tujuan bisnes pada 1 hari nanti.

Upah menjahit sekarang pun sudah makin mahal, lagi mahal dari kain yang kita beli. Sangatlah bertuah jika kita boleh menjahit sendiri pakaian kita , paling tidak kurang pun kita boleh jahit pakaian untuk family kita. Kat situ dah sangat menjimatkan kos.
Jadi apa lagi, tak perlu tunggu atau lengahkan masa anda lagi, cepat2 datang belajar menjahit. Ilmu yang anda dapat boleh guna sampai bila-bila, In Sya Allah.


4 comments:

  1. Salam nak tnaya..masih available ke kelas menjahit ni? Dekat area mane? Dan yuran macam mana? Ada contact number ke? Tq

    ReplyDelete
  2. Still avaiable..contact no 0192683824

    ReplyDelete
  3. Di mane kelas menjahit sampai pandai ni ye?

    ReplyDelete